29 Temmuz 2013 Pazartesi

Akdeniz Kadını'na...



Ve sarmaşıklar direniyor daha fazla büyümemek için.. Daha çok mavi olmak için direnen gökyüzü vardı tam karşısında.. Gökyüzüne eşlik ediyordu.. Sırlarla dolu sunakların eşsiz dualarında gizliydi düşleri. Geceleyin karanlıktaki ışığın yansımasında gökkuşağını görürken tozu alınmış sevgiler büyütürdü içinde. ’Yanlışlıkla’ yer değiştirmişti görmek istedikleri.

Akdeniz’in tuzlu suyu  boğazını yakarken yosun kokulu duvarlara çizgiler düşüyordu şimdi parlayan gözleriyle. Saçları tel teldi ve bir o kadar da yarına doğru uzuyordu. Gününü şaşırmayan saçları daha çok salıyor kendini,gördüklerini amansızca unutturmak ister gibi. İzlerken bulutların yer değiştirmesini gözlerinin rengi daha bir mavi oluyordu..

Gözlerinin rengiyle bütünleşiyordu her adımı,yıllarca duvardan inmeyen tablolar gibi.Resimlerin her bir çizgisi tanık oluyordu sana. Kıvrak adımlarına ,belirgin olmayan izlerine.. Şimdi belirginleşti izlerin ve izlenimlerin. İçindeki susmayan ses yazmak istiyordu durmadan,rüzgarın peşinden koşar gibi ılık ve bir o kadar da sakin. Kelimelerin dile gelirken katmerlenmiş duyumsayışların yarenin olmuştu.Ilık bir yaz gecesinde yağmuru özlüyordu. Beklemediği zamanlarda yağmurda ıslandığı zamanları hatırladı ve gözlerinin önünde beliren bilmediği sokakta attığı adımları düşündü. Gülümsedi umarsızca..


21 yorum:

  1. Ben senin en çok betimlemelerine ve tasvirine bayılıyorum .Yazmakta zor,bulmakta sana helal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim tatlımm:))

      Sil
  2. Şahane elsacım.
    akdeniz kadınında kendimi buldum.
    şablonunda değişmiş,çok güzel olmuş.
    hep iyisin zaten.
    öperim:)

    YanıtlaSil
  3. ya bu çok güzel.
    ikinci paragraf benim olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  4. güzel betimlemeler Ceren, Akdeniz kadını... sıcak, siyah yarına uzanan saçları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırılan bir o kadar da umutla uzanan saçlar...

      Sil
    2. Serkan blogunumu kapatmış!!!

      Sil
    3. sanırım evet ben de dün fark ettim şaşırdım:S

      Sil
  5. Ne güzeldi bu yazı. Nedense uzaklara gidelim hissi yarattı bende..

    YanıtlaSil
  6. uzaklar bazen alır bizi..

    YanıtlaSil
  7. Her şeyi bırakıp çekip gideceğim yahu yok yok olmayacak böyle!

    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ya hep okuyom ki yorumlarını.
    hep kıkırdıyorum bütün cevaplarına be kıız.
    :)

    YanıtlaSil
  9. hani aynanın karşısında foto çeken kız vardı.
    onu koysan ya.
    tuvaletti galiba.
    :)

    gülmek çok çok iyi bişi.
    istatistiklerde adın gözükmüyo kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam hemmeennn:)
      harika bir fotoydu evet:)
      bir de sen beğendiysen deep:D

      Sil
    2. allam ne hızlısın yaa.
      :)
      iyi geldi.
      :)

      Sil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *