.

.

21 Şubat 2014 Cuma

düşler aykırılıklardır..





‘Ben onların havasından bile solumak istemem.Ne yazık ki onların gürültüleri ve ağız kokuları içinde çok uzun zaman kaldım..’

‘Aslında her şey sakindir; sözüne lodos itiraz eder..’

‘Burada her türlü kötülük ve günah var;fakat erdemliler de var;yapmacık erdem!’

-Böyle Buyurdu Zerdüşt’ten’-


Prehistorik bir berduşun mürekkep tutmayan yazılarında yeni yeni karışımlar türer. Numaralandırılmış virgüllerden arta kalan bir düş değildir bu. Tümleçlerimi alıyor her bir saniye. Adıllara meydan okuyan kahramanlar türetiyorum, altını çizerek okuduğum tarih notları arasından. Anlamını zorladıkça anlamsızlaşan ‘zaman aralıkları’ pek bir acımasız davranırmış yalandan yüzlere. Buketlerle sunulan kır çiçekleri bir zaman sonra adaşını arar, aradıkça kurumaya maruz kalır. Kan yapıcı serumlarım damarımı sertleştirirken bilemezdim, yenilendiğimi.. Yenilendikçe acımasız gölgelere selamlar sunardım oysa. Bilirdim karanlığa hapsolacaklarını ve onları kendi ‘ öfkeleriyle boğacağımı’. Eski zamandan kalma kalemlerle notlar düşüyorum ‘ düşürülmüş kardeş duygularıma’. Kana bulandıkça çekiliyordu gözler. Gözler çekildikçe duygularımı kaybediyordum bir bir.. Tanımlamalarım günbatımlarında ‘arsız gülüşlere’ yol açıyordu. Yolu açtıkça ben kıvranıyordum, yolu kapattıkça ben’leşiyordum inadına! Göremediğiniz, bilemediğiniz, kurumuş, dolambaçlı gergefler işlediğiniz hislerinizi cansız bedenlere emanet ediyorum usulca..



Saksıda beni bekleyen çiçeklerim.. Kuruyan topraklarınıza onarılamayan tüm hislerimi gömüyorum. Çekin onları içinize, ‘çekinin’ onlardan ve var etmeyin.. Yok oluşlar, var olamayışlardır. Zamansız zamanlamalarım aniden dikilir karşıma. Gecenin karanlığındaki sessizlikte acıtırım tüm acıyan zamanları. Mahrem bir masala açarım kapıları, o kapıda kirpiklerinin donduğunu heyecanla anlatan kıza. Heyecandan dudakları titrer, morarır,elleri ‘kesme buz’lardır o kızın.. Saçları zamanın ihanetiyle eşdeğerdir. Anlamını çözemediği şahısların kalbine kirpiklerini gömer;ama onlar fark edemezler. Batan kirpikleri gözlerinde küçük kesecikler oluşturur. Keseciklerde kan birikir. O kan ki yok edemediği sancılardır tan vakitlerinde. Sancılarını yalnız yaşamaya alıştı. Suyu kaynattı. Ve bir kahve, bir de kitabı.. ‘ Sahte protokoller evreni’ ne kapısını kapatıyordu en anaç haliyle..

8 yorum:

  1. o kızın büyülü dünyası benimmm:)

    YanıtlaSil
  2. yemekten sonra bir parça ekmek yedi:D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canımm.. Biliyor musun siyah tül beni çok hüzünlendiriyor. Niyeyse :(

    YanıtlaSil
  5. Kahve ve kitap. İşte yeni bir evrenin kapısı.

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *