16 Eylül 2013 Pazartesi

?


‘’ Karanlık uğraş ‘’ dediğin , karanlıkla uğraşmaktır belki de.
Karanlıkta ne varsa , onunla. Uğraşmak, ölümüne.
Çünkü bilirsin aslında, bu işlerin nereden geldiğini .
İlk insan denilen icattan biraz sonra ve ilk ateşin hemen ertesinde.
Toplanınca herkes, ateşin çevresinde,
Bilirsin, içlerinden birinin çıkıp
Karanlığı anlattığını, diğerlerine.
Neler olup bittiğini, gözün görmediği her yerde.
Işığın yetişmediği ve cesaretin sınırında: karanlıkta.
Bilirsin, anlattıkça, karanlığın aydınlandığını
Ve bilirsin, güneş doğmadan önce o masalcının bin bir güneş doğurabildiğini …
Karanlık bir uğraştır bizimkisi.
Bir kez yaptın mı , vazgeçilmez,
Bir kez uğraştın mı karanlık sana da bulaşır, bilinmez.
Zifiridir geri kalan … kimliğindeki her hane;
Memleketi: Zifiri
Cinsiyeti: Zifiri
İsmi…

Ulan o da zifiri..’’-h.g.-

12 yorum:

  1. çok fazla iyi bu ya.
    yani her yere çekilebilecek sözleri.
    karanlık, aydınlanmak.
    çok açık anlamlı.
    ama sözcükler yanyana.
    ne seçmiş ya.
    ne yazmış ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk okuduğumda şöyle bakakaldım eve işte bu dedim!
      düşündüm,düşündüm:)
      manası derindir;)

      Sil
  2. içim karardı gündüz vakti :) bazen anlatmak seni aydınlatırken karşıdakini karanlıklara sokuyor değil mi? :))

    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sen hep yaz elsa ya okurken cümlelerin ağırlığıını taşısamda yaz :)

    YanıtlaSil
  4. Gelirsen ekrana üç kez vur, bekliyom:)

    YanıtlaSil
  5. ya ınanmıyorum ben nasıl bır beyındır bu eyttt dıyorum alkıslıyorum bayılıyorum

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *