24 Nisan 2014 Perşembe





‘derimin altında başımı döndürecek bir baskı olduğunu duyumsuyorum.. her şeyi delmek istiyorum ve olabildiğince içine dalmak istiyorum.. yerin derinliklerine varmak istiyorum.. benim aşkım oradadır.. tanelerin sürgün verdiği yerde , köklerin birbirine vardığı ve yaradılışın kendini çürümüşlükte sürdüren noktada.. benim tenim sanki onun geçici bir biçimidir.. temeline varmak istiyorum.. kalbimi bir meyve gibi tüm ağaçların dallarına asmak istiyorum..’

YENİDEN MERHABA DİYECEĞİM GÜNEŞE
Yeniden merhaba diyeceğim güneşe
Gövdemde akan nehirlere
Bulutlar gibi uzayıp giden düşünceme
Benimle birlikte kuru mevsimlerden geçen
Bahçemdeki ağaçların hüzünlü büyümesine
Gecenin kokusunu hediye eden kargalara 
Yaşlılık biçimim olan ve aynada yaşayan anneme
Tekrarlanan şehvetimle döllenen yeryüzüne 
Yeniden merhaba diyeceğim
Geliyorum, geliyorum, geliyorum,
Saçlarımla: Yeraltı kokularının devamı 
Gözlerimle: Karanlık tecrübesiyle 
Duvarların ötesinden kopardım dallarımla,
Geliyorum, geliyorum, geliyorum,
Ve aşkla dolu avluda bekleyen kıza 
Yeniden merhaba diyeceğim.
-furuğ ferruhzad-


4 yorum:

  1. yeniden merhaba diyorum güneşee :)
    çok iyi.
    vee tatlı bir günaydın elsamaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı günaydınlar ve sımsıcak sevgiler mavimize:))

      Sil
  2. Bu kızı yeniden büyütmeliyim..

    https://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QuAIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DSUHBqaGI8Zc&ei=WghlU4S0BPPNsQTgjoHADg&usg=AFQjCNHfzk2g6P-E5PASdJzdyarMDyGeXQ&sig2=8qXjksjjfniClsDPT24P7g&bvm=bv.65788261,d.cWc

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *