23 Nisan 2014 Çarşamba

pardon pencereyi kapatabilir misiniz ?



- İkarus başarsa, başarır mı dersin ? -
  

Günler olanca hızıyla ilerlerken, günleri dahi karıştırırken, planlar, sunum araştırmaları, anketler, raporları teslim etme, biriken tarihler, hocayı bulamayışlar saatlerce bekleyişler,uçuşlar, kaçışlar.. ouuwhhhh yeter deyip biraz ara, biraz sakinlik hadiiii amaaaa yaaaa, bekle kıpırdama dur. 

-sağlıklı bir insan nefesini en fazla 3 dakika tutabilir bunu duyabiliyor muyuz?-


Bu tür zamanlarda rahatlamanın en güzel yöntemlerinden biri olarak gördüğüm ve gittiğimde kendime geldiğim canım kuaförüm de olmasa napardım bu kısıtlı şehirde.  Gittiğim zaman aklımdaki tüm olumsuz düşüncelerden uzaklaşıyorum kısa süreliğine de olsa. Kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Eşsiz sohbet ve gülüşlerimiz ile  belki de birçok insanda göremediğim içtenliği görebiliyorum. Saçlarımı kestirmemekte ısrar edişim onları çileden çıkarsa da,  insan kararsız olmayagörsün. - Yani kestirmek derken azıcık uçlardan alalım - ha-yır o kadar emek verdim ben bu saçlara olmazzz – bak gör uçlardan alıcam daha uzun olduunu görüncek – haddi ya o nasıl oluyorsa kestikçe uzun görünen bir saççç (: . Saçlarım normalde dalgalı, fön çektirmekten ne hale geldi tahmin edersiniz . Yine de uçları kestirmek istemiyorum. İkna etmek için o kadar uğraşsalar da. Belki bir gün. Saçlarım karamel tonlarında, bu aralar araya birkaç paket kızıl attırmaya iyice sardım, sanırım bu kez iyice abarttım.  Seviyorum kızılları, benim için anlamı büyük.. Kuaförüm her defasında kararı bana bırakır sadece fikrini söyler (:  
İyi ki varsınız Tolga, Sinan ve Mehmettt..


- Neden müzik yok ?
- Evet çok güzelsiniz.


Bu yoğunlukta birden çoook uzaklardan bir ses gelir, bulunduğum şehre gelmek üzere olduğunu ve görüşmek istediğini söyler. Ah be güzelim ne kadar da iyi geldi bir bilsen canım arkadaşım iyi ki geldin, geçirdiğimiz birkaç saatlik süre beraber olamadığımız onlarca güne değdi keşke daha çok kalabilseydin. Huyumuzu suyumuzu biliyoruz, aynı durumlara gülebiliyoruz, anlattıkça doymuyoruz, bazen susuyoruz, susarken konuşuyoruz aslında. Sonra  kalabalıklardan uzaklaşmak için ortamdan ayrılıp tüm canlılığıyla bizi bekleyen doğaya doğru yol aldık toprağı hissettik, yeşile dokunduk..

-insanlar hayatlarının 27 bin gününü uyuyarak geçirirler, ben bu istatistiğe başkaldırmak için bira değil kahve içiyordum benden beklenecek asi bir hareket, acele işe karışacak insanlarla doluydu mekan, herkesin gözleri senin üzerinde sevmediğini iddia etsen de tam istediğin gibi-



4 yorum:

  1. Saçları sakın kestirme hep sen kazan kuaförde;))

    Fakat başlığı görünce dilime şu şarkı dolandı; peceremin peedesini havalandıran rüzgar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki kestirmiciiimmmm:))
      ah dilimize dolanan bu şarkılar da olmasaaaa:)

      Sil
  2. saçların çok güzel ve kızıl balyajlar süper olmuş :)
    bir de kim geldi ki merak yaptı ben :D

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım:)
    edebiyat öğretmeni bir bayan arkadaş geldi tanısan sen de çok seveceksin;))

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *