15 Kasım 2014 Cumartesi

Şükrü Erbaş - Yolculuk / Kimliksiz Değişim'den...

………

‘’ Bana sorular öğreten dost
Bir de sen bulmadıkça doğrular yarımdır diyen…
Kimi gün bir türkü, kimi gün şiirlerle
Kitaplarla daha çok, giderek kitaplarla
Sabırlı, içten, yalın
Örnekler çıkarıp adım adım küçücük bir kentin kapalı hayatından
Bana dünyaları gösteren dost…
Telaşını taşıyorum yıllardır.
Konuşurken birbirine vurduğun parmakların
Ve içine yüreğini koyup koyup ak güvercinler gibi ağzından uçurduğun
O büyülü, sıcak, doğru sözlerinin…
Sesini çoğaltıyorum sesler içinde
Bir tutku gibi gittikçe büyüyen inancının onurunu taşıyorum yıllardır.’’ –s.11-
……….

‘’ Seni koruyacağım sana bile sezdirmeden
Gökyüzü gibi uzaktan ve beklentisiz
Gereceğim yüreğimi üzerine.
-Sevmek biraz da bu değil midir?-
Islatmasa da sesini bir daha
Bir isyan türküsü gibi sürdüreceğim yağmurunu.

Düşlere ömürler veren o duygu bulutunun.’’ –s.53-

1 yorum:

.

Ad

E-posta *

Mesaj *