30 Kasım 2015 Pazartesi

güzelim günümcüm :)

Minik bıcırlarımla bol şekerli bol dersli güzel mi güzel bir günün ardından değerli arkadaşımın sürprizi beni çok ama çok mutlu etti. Teşekkür ederim canım arkadaşım defterin kutsal emanetimdir (: ona çok iyi bakacağıma dair söz veriyorum ve kalan sayfaları da ben tamamlamak üzere devam edeceğim. Yağmuru da özlediğimden sanırım o da bugün yalnız bırakmadı hiç penceremizde masum ve saf sesiyle tüm kötülükleri yok edeceğine dair söz veriyordu usulca duydum ben ve ona sessizce gülümsedim.

Hadi yağmaya devam et yağmur ne güzelsin sen öyleeeee :)



Biliyoruz ki hayat sürprizlerle dolu sürprizler ve mutluluklarımız daim olsunnnnn J

3 yorum:

  1. azraaaa, öperim onlarıı :)
    çanta ne hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azra da sizi çok özledi sorup duruyor :)
      Evet canım ben de çok beğendim ;)

      Sil
  2. Yağmur tüm kötülükleri yok etsin ve çocuklara tertemiz bir dünya kalsın.

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *