19 Kasım 2015 Perşembe

hayal ve ötesi

Söze gelmeyen göze de gelmezken sığınaklar duvarlarını renklendirir. Kıymetli güzergahlar, içinde hareketli resimler taşır. Net ve duru olan. Kalemler bir araya gelip seni söyler, seni konuşurlar. Feri kaçmış gözlerini yadırgıyorum apansız. Diyarlar saklı olan gözlerin… Masandaki bardaklara taşıdığın gizemler konuk olur ebruli renklerle boyanmış odama.  Meçhul yerdeki ince detaylar.. Sarp yollardır belki de bir iki tutam saçı saklar göğsünde. Yaralardan devşirilmiş. Kazanlar kurulur ateş göğe işaret eder yine. Renk cümbüşü karşılayacaktır beni. Bir mum bırakırım kayalıkların geçit vermediği yere. Şelale ve ağaçlar da selam verecektir bana biliyorum. Gülümseyerek konuşmalıyım onlarla. O esnada dokunurum içimdeki sese, özlem dokurken kirpiklerim. Hep aşinaydım duyuyordum su ve ağaçların sesini. Adımlarım yakınlaşırken kuşlar konuşuyor içimde. Hızını alamayan bir rüzgar konuk oluyor şimdi. Hoş geldin rüzgar.. Bu defa çok az zamanımız kaldı evet bu defa yeşeriyor sen de görebiliyorsun…

2 yorum:

  1. Hayallerin ötesinde özlem dokurken kirpikler, kuşlarla konuşulur iç dünyada, rüzgarın dediklerine kulak kabartılır.
    Hayatın akışı devam eder.

    YanıtlaSil
  2. ımmmm leziz bir yazı..
    ve hoş geldin rüzgar giderken beni de götür...

    Not: Yeni şablonun da hayırlı olsun Elsa...

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *