2 Ocak 2016 Cumartesi

Kitaplarım geldiiii :)

Uzun zamandır okumayı düşündüğüm değerli blogger Makbule Abalı 'nın kitabının elimde olması ayrı bir mutluluk. Yazdıkları ile beni birçok konuda aydınlatması en önemlisi de huzur veriyor olması seçtiği görseller ve dizeler ile..… Çok teşekkür ederim varlığınız için.. Bir gün görüşebileceğimizi umut ediyorum kitabınızda altını çizdiğim yerleri değerlendirebilmek ayrı bir zevk olacak benim için buna inanıyorum J
Diğer kitap değerli blogger  Mert Ofluoğlu 'nun blogunu takip ederken eğlenceli kareler ile ah ben de oralarda olmalıyım dedirten paylaşımları var Mert’ in. Kitabın günlerimi  renklendirecek buna inanıyorum J


5 yorum:

  1. Kitaplarla mutlu olan insanların varlığı beni de çok mutlu ediyor.Dünyaya aydınlık bir yüzle bakan bu güzel insanlar eminim daha güzel, huzurlu, mutlu bir dünya oluşturacaklar.
    Altı çizilmiş sözcükleri ben de merak ettim.Aynı alışkanlığı halen ben de sürdürüyorum.
    Bir gün yollarımızın kesişmesini ben de çok isterim.
    Sevgiyle-dostça...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim dostça kalın sevgiler.. :)

      Sil
  2. ne güzel ne güzel, keyifle oku elsacımmm :))

    YanıtlaSil
  3. O zaman keyifli okumalar diliyorum... :) !!! :) :)

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *