3 Ağustos 2016 Çarşamba


Sevgili Julia nasılsın bakalım bugün?

Süreci gözden geçirip ve belirli yerlerde düzeltmeler yaparken birden yeni sezona doğru ilerlediğimi fark ettim. Zaman hızlıca ilerlerken aylar da geldim derken gidiveriyor.  Yoğunluğun içinde tekrardan uygulamam gereken tutum ölçeği ve ne gibi bir strateji uygulamalıyım diye düşünüyorum. Şöyle bir göz ucuyla bakıp geçmek olmuyor birtakım düzenlemeler ve daha hızlı bir şeklide daha fazla kişiye ulaşabilmek. Tabi bunun için danışmanımın tavsiyelerini dikkate almam gerekiyor her zamanki gibi. İlk projede yaptığım hatalar ve hocamı fazlasıyla kızdırmalarımı düşününce hayır hayır bir daha aynı yanılgılara düşmek yok :D Özellikle satır aralıkları sayfa düzeni ve cümlenin gidişatı yüzünden bir parantezin varlığı yokluğundan dem vurmak yok. Dosyalar açıldı ölçekler çıkarıldı derken ouww neler var neler odamda neler barındıryormuşum daha bir kısmı annemin :’ kızım diğer odadaki dolaptada var’ deyişi ile irkildim – efendim  bu kadar çok muydu tamam 456 öğretmene uyguladım yani 456 tane olmalı. Tabi hocamın 1000 tane uygulamalısın söylemini gözden kaçırınca bir o kadar da diğer dolapta olduğunu anımsadım. Peki bunlara bir o kadar daha eklenince nerede muhafaza etmeliyim diye düşünür oldum. Aslında iyi oldu.

Şimdi strateji belirlenecek diğer hocalarıma danışıldıktan sonra danışman hocaya gösterilecek okullar konusunda deneyim oluştu öğretmenler ve yöneticilere karşı nasıl davranmam gerektiği. Malum bazı okullara gittiğimde hayır öğretmenlerimizin zamanını almayın gibi tepkilerle karşılaşınca. Gerçi alıştık. Tamam hepsini hazırladıktan sonra en zor kısımlarından biri de SPSS programı .. Sanırım fikirlerini aldığım kişiye tekrardan ulaşmam gerekecek bakalım Julia çok işimiz var. Ölçeklere ulaşayım derken nelerle karşılaştım nelerle.. Aldığım notlar başvurduğum kaynaklar aslında hepsinin  ayrı bir yeri var hepsi bir tecrübe veee ‘ sürece katkıııı ‘ önemli. Yoğunluk arttıkça zihnim daha durulaşıyor benim. Gereksiz birçok şeyden arınıyor. Sanırım uzun zamandır zihnimi bu şekilde alıştırdığım için seviyorum bu hallerimi. Özlediğim öğrencilerin fotoğraflarına baktım köyde çalışırken sonra merkezde farkı görebiliyorum çocukların bakışları çok şey anımsattı bana.

 - molalarda gün içerisinde 2. öğün olarak sadece makarna ya da patates tercih ediyorum biliyorum pek sağlıklı olmuyor çoğu defa ama bu süreçte pratik olmak zorundayım. kahveyi azalttım bu iyi bir gelişme bol su tüketimi ve yeşil çaylar arada annemin bol demli siyah çayları da vazgeçilmezim tabiki.
 mehmettt köydeki öğrencilerimden biriydi okuyor fakat yazamıyordu beni her gördüğünde sıranın altına saklanmaya çalışan miniğim seni de çok özledim :)
                        merdannn en sevdiğim öğrencilerimden seni çok özledimmmmm
                            merkezdeki okulda sınıfın en yaramazları bir o kadar şirinleri :)

                                   
                                - bugün kırıldı kırılma biçimi çok ilginç değil mi sence de :)
 -veee sinan apar topar aceleyle gidişimde saçlarımın dilinden anlayan tek insan ellerine sağlık fön en hızlı şekliyle 1saat 10 dakikada çıkabiliyorum kuaförden :D teşekkürler sinan
 - değerli tutum ölçeğim o çok değerlidir hocamın özenle hazırladığı ve odamın çoğunu işgal eden tutum ölçeğimiz :)

 - çalışmalar devam ederken hocamın beni uyardığı noktaların bir kısmı onların hepsi çok önemli bir daha aynı yanlışlıklara düşmemek için
                            -uygulama yaptığım çoğu köy ve ilçedeki okulların listesiydi


‘Gamze merhaba, iyi çalışıyorsun 
hızını kaybetmeden devam et,
ekte gönderiyorum kırmızı yazılarla yaz​dıklarıma bak ve gereğini yap,
ayrıca enstitünün tez yazım kılavuzuna bakıp tüm işlemleri ona göre yapman gerek. 

hızlı hızlı hızlı 
istediğin an beni arayabilirsin
kolay gelsin ‘

‘Gamze merheba,
ekte gönderiyorum ama en önemlisi örneğinden hareket etmen gerek örnekleri hiç okumadığın görülür,
kolay gelsin’

‘gamze merhaba
ekte gönderdiğim dosyayı hiç değiştirmeden sadece özetin ingilizcesini yazar yazmaz beni telefonla ara. ‘ -değerli hocamın çoğu defa beni motive için yazdıkları tabi kızdığı mesajların çoğunu sildiğimi gördüm aslında onlar da kalmalıydı bir daha ki sefere onları da görmeliyimmm 

     -uzun zamandır yapmak istediğim o günlerimi de özledim ufak bir kaçamak doğa ile başbaşa
                        Şimdilik bu kadar yeterli Julia yine gelirim umarım en kısa zamanda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

.

Ad

E-posta *

Mesaj *