30 Haziran 2017 Cuma

çocuklarıma özlem....

'' sadece küçücük bir gül benim özlediğim...''-ritsos-




''Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum
Bütün çiçeklerini getirin buraya,
Öğrencilerimi getirin, getirin buraya,
Kaya diplerinde açmış çiğdemlere benzer
Bütün köy çocuklarını getirin buraya,
Son bir ders vereceğim onlara,
Son şarkımı söyleyeceğim,
Getirin, getirin...ve sonra öleceğim. 

Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum,
Kir ve dağ çiçeklerini istiyorum,
Kaderleri bana benzeyen,
Yalnızlıkta açarlar, kimse bilmez onları
Geniş ovalarda kaybolur kokuları...
Yurdumun sevgili ve adsız çiçekleri
Hepinizi, hepinizi istiyorum, gelin görün beni,
Toprağı nasıl örterseniz öylece örtün beni...''

1 yorum:

  1. Kır ve dağ çiçeklerinin arasındayim.
    Şiir de hayalleri tam süsledi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

.

Ad

E-posta *

Mesaj *